ظرفیت واقعی یک کسب و کار

ظرفیت واقعی یک کسب و کار

ظرفیت واقعی یک کسب و کار:

هدف هر رقابت در حوزه کسب و کار کسب موفقیت و جلب حداکثر مشتریان ممکن است.

در صورتی که شرکتی موفق به انجام این کار به صورت صحیح باشد،

امکان توسعه کسب وکار نیز وجود خواهد داشت.ظرفیت واقعی یک کسب و کار

  مفهوم توسعه و بسط کسب وکار به هیچ وجه اصطلاحی مدرن نیست.

در واقع از زمان باستان گرفته

تا دوره قرون وسطی و عصر مرکانتلیست ها

افزایش تولید و گسترش تجارت به عنوان هدفی مهم مطرح بوده است.

با توسعه تمدن

و پیشرفت علوم به طور منظم

خواست بنگاه های تجاری برای توسعه سریع و کسب سود بیشتر و مطمئن تر افزایش یافته است.

آنچه افراد به طور معمول در مورد توسعه کسب وکار با افزایش نمایندگی ها یا خط تولید در نقاط مختلف نمی دانند،

ضرورت صرف هزینه های بالا،

زمان و نیروی انسانی عظیم است.

همچنین علاوه بر این متغیرهای مشخص بسیاری از المان های غیرقابل پیشبینی را نیز باید مدنظر قرار داد.

این فرایند به هیچ وجه ریسک پذیر نیست.

در واقع

نگاهی به اطراف مان به خوبی بیانگر سرنوشت شمار بالای کارآفرینان شکست خورده در راستای توسعه کسب و کار  است.

به همین ترتیب

در صورت هرگونه بی احتیاطی در روند توسعه شرکت تان هزینه های سنگینی را پرداخت خواهید کرد.

شاید به همین دلیل بسیاری از کارشناس های حوزه کسب وکار بررسی نکات مختلفی را پیش از اقدام به گسترش کسب وکارها توصیه می کنند.

صاحبان کسب و کار چه باید بکنند؟

صاحبان کسب وکار همیشه نیازمند توجه به تصویر بزرگتر شرکت شان در صورت تلاش برای توسعه اش هستند.

این بدان معنا است که تصویری واضح و دقیق از سرنوشت برندشان پس از فرایند گسترش در اختیار داشته باشند.

در حالی که برندهای بزرگ معمولا منابع متعدد و مطمئنی برای پیش بینی آینده کسب وکار در اختیار دارند،

شرکت های کوچک نیازمند اتکا به توانایی منابع محدود در دسترس شان هستند.

برهمین اساس در این مقاله تیم وبسایت Success Story به بررسی برخی از نکات مهم که پیش از اقدام به توسعه کسب وکار باید مدنظر قرار داد،

پرداخته است.

این مرحله ای حساس برای کسب وکار خود است.

در واقع هیچ فرد یا برند قادر به پیشبرد اهداف اش بدون برنامه ریزی دقیق و سنجش پیامدهای پیش بینی پذیر و ناگهانی آتی نیست.

آگاه باشید که ما در اینجا سعی نداریم بگوییم که دندان پزشک تنها باید به ثروت اندوزی هر چه بیشتر بیاندیشد بدون اینکه هیچ فاکتور دیگری را در نظر بگیرد.

هر دندان پزشک فلسفه شغلی، اخلاق حرفه ای و اهداف زندگی خاص خود را دارد.

آنچه ما پیشنهاد می کنیم این است که همه دندان پزشکان باید راهکارهایی را مد نظر قرار دهند که کسب و کارشان را به بازده حداکثری برساند.

ظرفیت واقعی یک کسب و کار

به گزارش تیم نیک پویان تحقیقات انجام شده توسط گروه لوین (Levin Group) بر این امر دلالت دارد که

بیش از ۹۵ درصد مطب های دندان پزشکی،

تنها با بازسازی مجدد شیوه کاری، افزودن سیستم های مناسب و آموزش پرسنل در این سیستم ها قادرند ۳۰ درصد افزایش راندمان داشته باشند.

وقتی خوب بدان فکر کنید می بینید که این افزایش بازدهی فرصتی باورنکردنی برای شما فراهم خواهد آورد.

دندان پزشک نه تنها لذت کار در مطب را دوباره بازمیابد، بلکه می تواند همزمان وسعت کار را افزایش دهد تا به کارایی بالاتری دست یابد در حالی که همزمان بهترین خدمات را به بیمار ارائه می کند.

آنچه جالب توجه است این است که برخلاف سایر مشاغل،

همه اینها بدون افزایش ساعت کاری پزشک و تیم وی امکان پذیر است.