نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکی

نرم افزار مدیریت مطب

نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکی شامل مزایایی به شرح ذیل است:

  • برای مطب هایی که بیماران راه دور زیادی دارند.
  • مطب هایی که روش های نوبت دهی محدودی دارند.
  • مطب هایی که به فکر تبلیغات موثر و کم هزینه هستند

 

امکانات نرم افزار مدیریت مطب

  •  حذف پرونده های دستی
  •  تولید شماره پرونده خودکار
  •  شبکه بودن نرم افزار
  •  امکان تهیه نسخه پشتیبانی
  •  وارد کردن تشخیص و مشخص شدن داروها
  •  دارای سیستم وقت دهی بیمار
  •  گزارش و چاپ شرح حال هر یک بیماران
  •  گزارش و چاپ ویزیت ها به همراه درآمد
  •  محیطی ساده و کاربر پسند
  •  پشتیبانی از تمام ویندوزها
  •  مشاهده سوابق مراجعه بیمار
  •  قابلیت تعریف انواع بیمه
  •  قابلیت افزودن تغییر و حذف پرونده
  •  مدیریت وضعیت پذیرش
  •  قابلیت بایگانی کردن عکس های پزشکی

 

نرم افزار مدیریت مطب سیب شامل دو قسمت می باشد :

۱- قسمت منشی :

 بخش پذیرش

  • دسترسی به پرونده ی بیمار در کمترین زمان
  • پذیرش بیمار در کمتر از ده ثانیه
  • جلوگیری از ثبت بیمار تکراری
  • ایجاد شدن شماره ی پرونده برای بیمار به صورت اتوماتیک
  • وارد نمودن مشخصات عمومی بیمار در کمترین زمان
  • امکان تشکیل سوابق مراجعه به تعداد نامحدود برای یک بیمار
  • مشخص نمودن نوع و حق سرویس (ویزیت , جراحی و …
  • وارد کردن میزان تخفیف در صورت تمایل
  • نمایش مبلغ قابل پرداخت توسط بیمار با محاسبه ی حق بیمه , حق سرویس و تخفیف ها به صورت اتوماتیک
  • جستجوی پرونده ی بیمار بر اساس هر المانی که پرونده ی شخص توسط آن ذخیره شده است
  • مشخص نمودن تاریخ و ساعت پذیرش
  • مشخص نمودن علت مراجعه بیمار
  • تعیین نوع دفترچه ی بیمار
  • وارد نمودن شماره دفترچه بیمار
  • تعریف انواع بیمه های طرف قرارداد با مطب شما ومشخص شدن فرانشیز آن
  • وارد نمودن درصد بیمه ی مورد نظر
  • مشخص کردن مبالغ تخفیف سرویس ها و خدمات برای انواع مراجعین به صورت کاملا هوشمند و خودکار
  • قابلیت تعریف چند پزشک
  • تعریف انواع تخصص های ارئه شده در مطب یا کلینیک
  • امکان گرفتن پرینت از نسخه
  • وجود یک فیلد با عنوان {توضیحات}در پرونده برای هرگونه توضیحات در خصوص بیمار مربوطه
  • امکان تغییر در پرونده ی بیمار پس از ذخیره شدن
  • امکان حذف پرونده های قدیمی
  • ایجاد ماژول های اختصاصی برای پزشکان متخصص
  • نمایش سابقه ی مراجعه ی فرد بیمار
  • امکان نمایش کلیه ی مراجعات همراه با جزییات مالی
  • نمایش مجموع مبلغ پرداختی کل از طرف بیمار در طی مراجعه های مختلف
  • امکان ارجاع بیمار از پذیرش به سیستم پزشک
  • امکان نمایش پرونده های منتظر , تمام شده , کنسل شده و اختصاص دادن رنگ های خاص به این موارد برای راحتی هرچه بیشتر
  • امکان نمایش تعداد ویزیت ها و تعداد پذیرش های انجام شده در روز مورد نظر

 بخش وقت دهی

  • مشاهده خلاصه پرونده بیمار توسط منشی و پزشک
  • سرعت بالا در دستیابی به اطلاعات هر بیمار
  • نمایش همه ی وقت های داده شده به صورت لیست در تاریخ مورد نظر شما همراه با ساعت
  • امکان پرینت فیش برای بیماران
  • امکان وقت دهی به دو روش کاملا آسان
  • امکان جا به جایی وقت داده شده به بیمار ,تنها با یک کلیک
  • امکان جستجو در وقت دهی
  • قابلیت لغو و جا به جای نوبت
  • تعیین وضعیت نوبت یک فرد از لحاظ اینکه اوکی و تایید هست، کنسل، یا نامعلوم
  • نمایش یک تقویم گرافیکی برای سهولت بیشتر در وقت دهی
  • نمایش روزهای تعطیل , ولادت و شهادت در تقویم وقت دهی
  • نمایش لیست انتظار بیماران
  • چاپ قبض های نوبت دهی بیمار
  • قابلیت تفکیک رنگ نوبت دهی ها برای مشخص شدن اولویت نوبت ها

 ۲- قسمت پزشک:

ثبت آزمایش ها و مدارک

  • ثبت آزمایشات بیمار به دو صورت : ۱- تایپی ۲- ثبت عکس آزمایش
  • امکان اضافه نمودن آزمایش های خاص با توجه به تخصص پزشک
  • امکان اضافه نمودن عکس از مراحل درمان بیمار و درج در پرونده ی شخص
  • امکان بزرگ نمایی تصاویر مربوط به بیمار با چند درجه ی مختلف
  • امکان مشاهده ی تصاویر در پنجره ها ی جداگانه
  • اختصاص دادن فایل های جداگانه برای تصاویر هر شخص
  • ثبت اطلاعات آزمایشات توسط پزشک و منشی

 بخش ویزیت

  • امکان ویزیت بیمار از طریق قلم نوری
  • امکان تشخیص نوع درمان و هدایت بیمار به بخش مربوطه
  • امکان ثبت تشخیص پزشک قبل از انجام خدمات
  • امکان کنترل و مقایسه ی موارد تشخیص داده شده با خدمات ارائه شده
  • امکان الصاق تصاویر و درج توضیحات و پیوست های تشخیص
  • امکان نمایش بیماران ارجاع داده شده برای انجام آزمایشات , تست ها و … و نمایش آن ها با رنگ های متنوع
  • امکان چاپ نسخه بر روی دفترچه بیمه
  • نمایش نوبت های امروز در مانیتور پزشک
  • امکان تعریف انواع دارو, واحد دارو
  • امکان تعریف نحوه ی مصرف دارو
  • امکان تعریف انواع بیماری به صورت پیش فرض جهت پیشنهاد دارو
  • مشخص نمودن نکات مثبت بالینی و بیماری های خاص هر بیمار
  • امکان ایجاد تمپلیت های پیش فرض برای تشخیص دارو , تشخیص پزشک , روش درمان و شکایات بیمار
  • تخصیص فضایی به تاریخچه ی بیماری فرد , آلرژی ها و… به منظور سهولت کار پزشک و سرعت انجام کار
  • استفاده از متن ها ی آماه برای سرعت عمل بیشتر
  • اضافه کردن مواردی که نسبت به سایر موارد پزشک ها بیشتر از آن ها استفاده میکنند در قسمت favorite list برای  در دسترس بودن و سرعت عمل بیشتر
  • امکان تشکیل پروفایل برای داروها ی روتین
  • تخصیص فضایی به تاریخچه ی بیماری فرد , آلرژی ها و… به منظور سهولت کار پزشک و سرعت انجام کار
  • استفاده از متن ها ی آماه برای سرعت عمل بیشتر
  • امکان ارتباط میان منشی و پزشک از طریق چت داخلی
  • امکان ویزیت با چند روش مختلف مثل لیست آماده دارو و تشخیص، یا تایپ یا قلم نوری

 بخش گزارشات

  • تهیه ی گزارشات متنوع آماری روزانه , ماهیانه و یا با تاریخ های دلخواه
  • قابلیت کنترل تعداد چاپ هر گزارش
  • قابلیت تعریف پارامترهای ورودی گزارش مانند تاریخ و ساعت
  • امکان export اطلاعات به نرم افزار های مختلف جهت ویرایش یا بایگانی اطلاعات excel,pdf,text
  • ارائه گزارشات مالی و تشخیصی به پزشک
  • امکان مشاهده ی اطلاعات بیمار از طریق وب سرویس در هر نقطه و هر جا
  • امکان تهیه پشتیبان گیری دستی و اتوماتیک جهت بالا بردن امنیت اطلاعات
  • کپی اتوماتیک اطلاعات فایل پشتیبان برروی هارد اکسترنال
  • نمایش اطلاعات سال کاری

قابلیت های برنامه مدیریت مطب

اجرای نرم افزار در تمام محیط های ویندوزی (از ویندوز XP تا ویندوز ۱۰)

  • بکارگیری کارآمد ترین زبان های برنامه نویسی ۲۰۱۸
  • استفاده از مشاوره پزشکان متخصص در کلیه ی بخش های نرم افزار
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته نرم افزار
  • امکان تعریف دفترچه تلفن به صورت گروه بندی شده جهت ارسال پیامک های گروهی
  • امکان استفاده از نرم افزار به صورت شبکه بدون نیاز به اینترنت
  • امکان استفاده از تجهیزات هوشمند و امکاناتی مانند قلم نوری پیامک
  • امکان چاپ گواهی های از پیش تعریف شده مانند گواهی استراحت، نامه بستری، معرفی نامه
  • امکان ساخت فرم ها و فیلد ها بدون نیاز به برنامه نویسی

مزایای  استفاده از برنامه مدیریت مطب

  • عدم نگرانی مدیران جهت حفظ و نگهداری پرونده های دستی
  • رضایت بیمار از کیفیت درمان و زیبایی ظاهری درمانگاه
  • سرعت بالا در دستیابی به اطلاعات
  • استفاده ی مفید از فضای درمانگاه
  • عدم انتقال آلودگی و میکروب از یک بخش به بخش دیگر توسط پرونده ها ی دستی
  • نقطه ی قوت اکسیر راه اندازی کامل نرم افزار , آموزش کامل پرسنل همراه با ارائه خدمات پشتیبانی
  • ما توانسته ایم پرونده های دستی را به طور کامل حذف کنیم و تمام روش های نوبت دهی را بهم وصل کرده ایم
  • تمام خدمات مورد نیاز از مرکز از قبیل شبکه , سخت افزار , اینترنت , ویندوز و … را خودمان برایتان انجام می دهیم و مشاوره ی کامل می دهیم.